tisdag 12 augusti 2008

Jag har blivit med blogg!



Idag har jag och Petrao varit på Slöjdbiennalen i Linköping och haft virkshop. På kvällen på hotellet har jag haft lyckan att "bli med blogg" med Petras hjälp. Fantastiskt eftersom det har varit en händelserik dag ur många synvinklar, men mest inspirerande av allt var att vi upptäckte att det var vernissage i butiken Hos Rudholms. Kolla tårtbitarna med rosor som besökarna bjöds på! Fantastiskt inspirerande och underbara saker och allra mest förälskad blev jag av Tina Caléns blombeströdda alster.

10 kommentarer:

MOXY sa...

Välkommen till bloggvärden.
Bakelserna ser riktigt mumsiga ut. Ha en härlig och inspirerade kurs

Jennie sa...

Så roligt att du blivit med blogg,
Välkommen!

frisky frog sa...

Äntligen! Grattis till bloggen, den har jag väntat på. Du gör ju så härliga saker!
/Kram

makiato sa...

Fina tårtbitar! Kul med en ny blogg - välkommen.

Helena sa...

Välkommen ut i cyberspace!
Kan tänka mig att ni kommer att få fantastiska dager!

Textil stil sa...

Härligt Kristina! Ser fram emot att följa ditt bloggande./Annika

Lenis sa...

Välkommen i blogg-gemenskapen! Kul med en ny blogg att följa!

Annabell sa...

Grattis! Jag är också nybörjare och det är fantastiskt roligt. Dessvärre blir det som ett gift, man blir beroende, men kul. Anna

Anonym sa...

Välkommen in i cyberslöjden!

Emmas dagar sa...

Välkommen in i bloggandet:-)