fredag 15 augusti 2008

Jobbigt med bildstorlek




Jag hoppas att du har kunnat se gårdagens inlägg, trots att jag inte fick till bildstorleken. Inatt har hjärnan jobbat och jag vaknade och tänkte ta bort befintliga bilder och minska formatet utifrån vad den kommit fram till, men nu när jag skulle redigera så kunde jag inte ta bort dem. Alltså får de vara kvar!

Nu vill jag visa några underbara blombilder från min trädgård, eftersom jag är bäldigt intresserad av blommor. Som ni ser är dessa så praktfulla att de är nästan vulgära. Jag är tacksam att allt inte blåste bort häromnatten. Självklart måste jag också visa en ring som en deltagare i virkshopen gjorde och som jag fick på bild. Den är inspirerad av Petras rundlar. Kul!

1 kommentar:

frisky frog sa...

Jag tycker att storleken är perfekt! Tyvärr ser man allt för många bloggar med små bilder och jag tycker att det många gånger är svårt att se vad de föreställer. Kul smycken förresten.
/ Kram