söndag 26 oktober 2008

Garninköp

I fredags var jag och handlade garn hos Madam Kruz. Jag hade läst mig till att hon fanns hos Bohusstickan och tyckte det var kul med en affär mitt ute på landet i Svartedalen. Sotimentet är noga utvalt efter Madams smak och intresse och de passade också min smak. Jag hade inget annat ärende precis än att kolla sortimentet, men givetvis kom jag ändå inte tomhänt därifrån. Kolla här de vackra färgerna på alpackagarnet, även om fotona inte gör färgerna absolut rättvisa.




Klicka på bilden så kan du läsa var och när affären är öppen.

4 kommentarer:

MiA sa...

Hej!
Så vackra garner! Vad ska du sticka med dem? Spännande :)

Du har väl inte missat vår nya sida
http://monsterarkviet.blogspot.com

Om du har tips på roliga eller bra gratismönster på nätet så lämna dem i vår tagboard.

Ha en bra dag!
MiA

PetraO sa...

Vilka fina garner - riktiga Kristinafärger! Kram

Janette Millbom sa...

Det är verkligen dina färger. så roligt :-) ska själv ta mig en tur dit ngn dag, och såklart hälsa på Nina-Marie samtidigt ett stenkast därifrån :-)

frisky frog sa...

Hmm, kristina-färger skulle jag vilja påstå. Väldigt vackra i alla fall.
/kram