fredag 7 november 2008

Köksverkstad

Uppdatering: Här är dagens resultat!

Nu är köket omgjort till verkstad för ett tag framåt. Jag skall vara med på två julmarknader. Först stod jag bara på reserv, men nu har det blivit klart med två. Den första är i Kollekärr på Tjörn den 29 nov. mellan 10.00och 15.00. Den andra är i Lindome på andra advent. Jättekul!



Detta är en nåldyna som jag hade som inspiration när jag jobbade i grundskolan. Just denna gav jag min mamma, som hade den i kapprummet full med hattnålar. Nu har jag fått tillbaka den.

5 kommentarer:

SF sa...

Var i Lindome? Jag bor ju där. Då måste jag försöka komma.

Anonym sa...

Vilka fina alster! Tyvärr bor jag för lång bort för att besöka marknaderna ...

Ha en skön fredag!

Kristina sa...

Var i Lindome? Bra fråga! Jag har inte varit där och det är min svägerska som fixar, men det är i någon form av lada.
Jag återkommer!

frisky frog sa...

Vilken underbar verkstad. Jag har som väl är ett jätteköksbord och hälften av det ser ut som ditt för det mesta. Gissa vad övriga familjemedlemmar tycker?

Janette Millbom sa...

åh, var det det där tyget du köpte i sthlm? så det blev en väst, va roligt! fina virkade kanter!