torsdag 1 april 2010

Påskbestyr

Slånbärsris
Kinesiska urblåsta ägg.
Björkris

I all hast en liten hälsning från mig, som inte har så mycket tid att blogga. Jag håller på för fullt med förberedelser för påskkalas för "hela släkten". Vi blir, så långt jag vet idag, 38 stycken och det kräver en hel del organisation för att få till det på 57 kvadratmeter och ett stort öppet uterum med tak. Blir det regn, funkar det inget vidare!



Snyggt inne och snyggt ute i någon mån + maten. Hoppas du förstår om jag blir lite disträ vad det gäller bloggen ett tag. (Nu ropar min man på mig att jag inte har tid att sitta vid datorn!)



Därför vill jag redan nu, tvätemot mina principer, önska en Glad Påsk redan idag! Långfredagen ligger ju emellan, men idag åker väl en del av er till Blåkulla, kanske?

3 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

Hoppas kalaset går av stapeln på påskaftonen - då är det tydligen bästa måjligheten till sol på hela helgen. Glad påsk.

fale artut sa...

Lycka till och ha en skön påsk!
Har problem att få med spinnrocken på kvasten, det blir liksom ingen jämvikt....... Farten blir inget vidare heller, det vräker ner regn!

PetraO sa...

En riktigt go och glad påsk önskar jag dig och familjen också! Varma kramar från Petra