fredag 26 november 2010

Nästa sjal!

Dessa bilder är tagna idag med min splitter nya kamera. Jag har inte läst bruksanvisningen än, men den verkar vara väldigt självgående. Dessutom skall den ha det bästa makrot i segmentet. Därför var jag naturligtvis tvungen att kolla det och det verkar funka bra! Alltid kul med nya grejor, om de funkar som man önskar.


Det här ar det andra garnet jag köpte på Teneriffa. Det fanns två hg. Samma som med det andra garnet där det inte räckte riktigt till kanten. Därför har jag här lagt upp 4 maskor mindre på varje solfjäder och räknar därmed med att garnet skall räcka även till kanten denna gång!
Himla snygga färger, tycker jag!

5 kommentarer:

Call design sa...

Snygg sjal som den nya kameran verkligen får fram bra!
Vad blev det för kamera?

Kristina sa...

Hej!
Det är en Samsung med 5 ggr Zoom och makro på en cm.

Elna sa...

Mycket elegant med blått och svart. Passar ändå bra till jeans också ser jag. Lyckträff igen!

Gittan sa...

Härliga färger.Jätte fin blogg du har,hit återkommer jag gärna.

Camilla S. B. L. sa...

Fantastisk denna, brunt och blått blir här, som så ofta ett härligt team.